keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Oon ärsyttävä läski

Hihii, ehdinpäs postailemaan. Syy siihen miks mä epäröin, että ehtisinkö tänään bloggailemaan on se, että tämä poika lähteekin huomisaamuna Helsinkiin ja perjantaina on lähtö juhannuksen viettoon sinne Leenan mökille, mistä mä aikasemminkin oon maininnu. Pitää pakata kunnon eräjormailu-kamat messiin.
   Muttajoo... Olin eilen Emilian kanssa ja meijän oli tarkotus lähtee lenkille, mutta vesisade pilas meijän suunnitelmat. Lenkkeilyn sijasta lähettiinki sit kebabille. Niin kyllä pikku vesisade pilaa urheilun, mut siinä vaiheessa kun on kyse roskaruuasta, niin me tallustetaan kaksoisleuat hölskyen hankkimaan lisää kiloja. Se sade oli vaan meijän laiskojen ja läskien naurettava tekosyy. Kun mä katon omaa käytöstäni, niin mä oon oikeesti niin saamaton paska ku olla ja voi. Sit mä itken peilin edessä, et yhyy oon läski. No vittu kannattaisko lopettaa se ainanen mässäily ja tehä jotain. Mut ei ku mä jotenki kuvittelen, että vikisemällä ne läskit lähtee. Oikeesti välillä mua vaan yksinkertasesti vituttaa elää itteni kanssa. Kun en pysty ottaa itteeni niskasta kiinni missään asiassa. Tarvisin oikeesti jonkun orjapiiskurin, joka opettais mulle vähän itsekuria väkivaltaisin keinoin.

Multa on toivottu taas aika paljon videopostausta, niin tässä sellanen olis, olkaapas hyvät :)



Toi videon taustalla häärivä tyttö tottelee nimeä Jassu, ja Jassun ja hänen kaverinsa yhteiseen blogiin pääset tästä.
IMG_2313


Mut näillä meiningeillä toivotan kaikille mun lukijoille hyvää juhannusta! :)
Palaillaan ens tiistaina.



54 kommenttia:

  1. oot kyl vähä läski, mut söpö silti ::D:D:D:D:DD:D:D

    VastaaPoista
  2. HAHHAHAHHHAAHHAHAHHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA
    AJAHHAHAHAHHAHAHAHAHAhahhahahahahhAHHAHHAHAHHHAAHHAHAHHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA
    AJAHHAHAHAHHAHAHAHAHAhahhahahahahhAHHAHHHAHHAHAHHHAAHHAHAHHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA
    AJAHHAHAHAHHAHAHAHAHAhahhahahahahhAHAHAHHHAAHHAHAHHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA
    AJAHHAHAHAHHAHAHAHAHAhahhahahahahhAHHAHHAHAHHHAAHHAHAHHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA HAHHAHAHHHAAHHAHAHHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA
    AJAHHAHAHAHHAHAHAHAHAhahhahahahahhAH
    AJAHHAHAHAHHAHAHAHAHAhahhahahahahhAHHAHHAHAHHHAAHHAHAHHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA
    AJAHHAHAHAHHAHAHAHAHAhahhahahahahhAH Naurattaa XD !!!!!!

    VastaaPoista
  3. teee video jos laulat ?(: tykkäisin tosi paljon !

    VastaaPoista
  4. Oot ihku. <333333 Harmi, ko oot gay. :( TEE JUHANNUKSESTA PITKÄ POSTAUS. :-))))))

    VastaaPoista
  5. "eli täs on nyt tää mun pyllyreikä Jassu työnnä sormi sinne :DDD" ehkä paras videopostaus ikin mut on tääki iha kiva :D <3

    VastaaPoista
  6. mulla oli samanlainen pallero:) seki kuoli,sama sairaus. OOT PARAS :D!

    VastaaPoista
  7. hahaha lisää tömmöstä !!! !♥♥:)))))

    VastaaPoista
  8. hahhaha, ihana :3 nauroin vedet silmis :)

    VastaaPoista
  9. Mulla ei oo mitään homoja vastaan, mut hyi saatana sä meet jo yli rajojen. Ja toi läski tuol taustal? Onks toi joku sun sisko ku ootte ihasamalaisii noloi paskoi :-D Tunnen ton muijan, se jauhaa paskaa ja yrittää iskee yhtä jätkää, jossa se ei vittu IKINÄ onnistu :DDDDD Kasvakaa molemmat, pliis. Kiitos ja hei (-;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oot nii vitu oikees! miks pitää olla tollane ylihomo jos o homo :DD jotai rajaa..... noni mro mee koloos runkkaa

      Poista
    2. Hyvä tulla haukkuu nimettömänä toista noloks. Ja varsinkaa haukkuu toisii ulkonäölt...

      Poista
    3. ihana kommentti terveisin läski nolo muija jonka luulet tuntevasi <3

      Poista
  10. Jussi oot ihana!<3 & oot hyvä laulamaan! :D tee lauluvideo postaus?

    VastaaPoista
  11. TEE OIKEESTI LAULUVIDEO

    VastaaPoista
  12. Vitsi sä piristit iltaa! :DD

    VastaaPoista
  13. Mun on pakko kysyä et ootko sä siis nuortenkodissa ja miksi oot? Ja ootko jossain hoidossa/ootko ollu! Aloin vast lukemaan sun blogia ja olis tosi kiva tietää tarkemmin ;> ps olet ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://jussibitch.blogspot.fi/2012/03/toivepostaus-laitoselamaa.html <-- tossa on postaus jossa kerron kyseisestä aiheesta. ja kiitos! :)

      Poista
  14. sulon oikeest hyvä laulu ääni! eikä toi helium :DDDD

    VastaaPoista
  15. Sun oikee lauluääni kuulu vähä taustalta ja se on oikeesti hyvä ! Haluisin kuulla ku laulat siis oikeesti ei mittää pelleilyy :) Ja vooi oot taas sulonee ja ihana postaus :)<3

    VastaaPoista
  16. Haha :D läppä toi video ! mul on kyl ihan sama ongelma ton paino jutun kaa, aina hirvee valitus et oon kauhee läski ja en kyl syö enää ikin mitää roskaruokaa jne. mut aina sit löydänki itteni jostai hesest,mäkist tai pizzeriast :D muute,sun videopostaukset on aina niin parhaita :D ! niitä lisää (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olemme samassa veneessä :D ja kiitos paljon! (=

      Poista
  17. awww oot kyl nii paras ja hauska :D:D onks sul muute smileykin? (::

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. otin sen eilen pois. :D ja kiitoksii! (=

      Poista
  18. ja thank you everybodyyyyy!!!!! ♥

    VastaaPoista
  19. Aw oot nii sulonen oikeesti! Sul on ihana ääni, tee joku lauluvideo tänne :) Jassu siel taustal! Hei sano Jassulle terkkui Nellyltä ja Julialta, sen pitäis viel muistaa ;)

    VastaaPoista
  20. et sä mun mielestä oo yhtää läski.

    VastaaPoista
  21. nää sun postaukset + videot piristää aina mun päivää ♥ ja et musta oo läksi ! nauti elämäst ;)

    VastaaPoista
  22. Vitun heliumhoro :D THE EDGE OF GLORYYYY! Gagan keikalla tavataan ;) Etkä oo kyl munkaa mielestä ollenkaan läski! :o Miks kuvittelet semmosta?

    VastaaPoista
  23. Mix oot poistanu lauluvideot?? Tajusitko itekki kui myötähäpeää herättäviä ne oli =D

    VastaaPoista
  24. vooi jussi oot niin ihana:D!♥

    VastaaPoista
  25. sä oot niiiiiiiiiin ihana<3 ja oot tosi hyvä laulaan :) päivä paranee aina ku lukee tätä sun blogia :)

    VastaaPoista
  26. tuli mieleen mikä saattais auttaa sua innostumaan tost lenkkeilyst enemmän, et otat tavotteita :)) Oon ite ollu kamala vätys aina pienestä asti, kamut ravas ties missä urheilukerhoissa ja ite söin sipsejä sohvalla ♥ Tajusin teini-iän kynnyksellä et oikeesti jotain pitää tehä tai kuolen kakskymppisenä sepelvaltimotautiin rasvan tukkiessa mun kaikki valtimot...
    Päätin siis ottaa tavotteeks ei enempää eikä vähempää kuin puolimaratonin! Löysin netistä 30 viikon ohjelman ja sitä noudattamalla pääsin kuin pääsinkin tavoitteeseeni! Sohvaperunastakin voi tulla gaselli oikeilla eväillä ;)

    VastaaPoista
  27. ootpas söpö :> tykkään tästä sun blogista hirrrrmuisesti !

    ourlifeisdifferent.blogspot.com

    VastaaPoista
  28. voihh eeeei ; ) aaw raksutan sua Jussi <3

    VastaaPoista
  29. niinku sanoit niin oot. Äänesi on vitun ruma ja äryttävä ja oot muutenki vitun ruma ja ärsyttävä persoona. Just saying#

    VastaaPoista
  30. vittu mitä potta tol muijal

    VastaaPoista
  31. :::'D Ootpa ihana, nauroin vaa tätä kattoessa <3

    VastaaPoista
  32. sie mtn heliumii tarvii

    VastaaPoista
  33. AHH!! Sainn mahtavatt naurutt tästä!! Kiitos siitä =)
    Ja oot tosi hyvä laulaan, olis kiva ja tahtoisin tosissani kuulla sulta joku laulu kokonaan =)=)!!

    VastaaPoista