tiistai 26. kesäkuuta 2012

Lässynlässyn

Eilen mä en jaksanu tehä oikeestaan yhtään mitään, istuin vaan koneella koko päivän. Alkuillasta mun piti lähtee juna-asemalle, koska mun oli lähettävä takasin Lappeenrantaan. Ulkona sato vettä ku esterin perseestä ja kiva oliki sitte kävellä bussipysäkille ilman sateenvarjoa.
Muutenki nää kesän säät on ollu aika laimeesta päästä. Missä on se vaarallisen kuuma kesä, jota kevään lööpeissä ennustettiin? Ei ainakaan täällä.

Koko junamatkan mä tuijotin ikkunassa olleita vesipisaroita ja mun ajatukset harhaili ties missä. Toi jatkuva reissaaminen alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää. Koko ajan saa olla pakkaamassa laukkujaan. Ois paljon helpompaa jos mulla olis yks vakituinen osote. Tottakai mä enemmän kun mielelläni käyn kotilomilla, mutta se ainainen junassa istuminen on loppujen lopuks turhauttavaa.
No onneks on enää vähän yli vuos, niin pääsen pois täältä nuorisokodista ja ylipäätään koko Lappeenrannasta.

pillllu

Illemmalla näin vielä Petua, kun se oli yllättäen eksyny tänne Lappeenrannan suunnalle. Siinä abc:n pihassa hetken aikaa jutskailtiin ja tupakoitiin. Tsekatkaa Petun blogi tästä.


Ja joo, luitte oikein, poltin eilen tupakkaa. Tai itseasiassa oon polttanu koko ajan. En pystynykkään lopettamaan, vaikka mä kuinka paljon siitä asiasta vaahtosin. En oo varma olinko ees yhtä kokonaista päivää polttamatta..
Tässä taas huomaa tän mun itsekurin. Tai oikeestaan sen olemattomuuden...

Mut tällästä tänään.


28 kommenttia:

  1. oot niin paljon paremman näkönen ilman rautaa naamassa! :)

    ja itse myös poltan, ja lopettaminen on elämän yks vaikeimmista asioista mun mielestä! tsemppiä jos vielä yrität :)

    -nimetön ihailija

    VastaaPoista
  2. Junas istuminen on todellakin turhauttavaa!

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. mä voin tulla sun kanssa istumaan Junaan! ni sulla ei ois niii tylsäää ;) ! eheh : )

    VastaaPoista
  5. oot ihanan söpö tos kuvas!;)

    VastaaPoista
  6. ihuna kuva c: oot paras !

    VastaaPoista
  7. moihhh. jos tuun kesä aikan käymää lappeerannas, ni tuuks moiggaa mua??:D tai siis et voitasko nähä??:)

    VastaaPoista
  8. JUSSI OOT MUN SANKARI KOSKA OOT NIIN IHQQQ

    VastaaPoista
  9. Oot ihanko suomen vaaleaverikköinen Adam Lambert. <3 :) <3

    VastaaPoista
  10. ^hahahaha ::DD love u Jussica

    VastaaPoista
  11. meikä voi tulla istuu sunkans junaa ;------))) jaa älä antaudu angsti valtaaa, nouse siihen korokkeelle johon kuulut ! ♥

    VastaaPoista
  12. löysin sun blogin jostain ja katoin sun videoita, pakko sanoo että oot iha huippu! :D aito ja sellanen symppis ♥

    VastaaPoista
  13. ootko oikeesti aito noissa siun videoissa? jos oot, ni täytyy myöntää et oot tosi hauska ja sulone !♥
    tykkään siun blogista tosi paljon, paitsi uus banneri ois kiva (;
    kiitti kivasta blogista !(:

    VastaaPoista
  14. ps. tuo uus banneri on jotain sanoinkuvailematonta !! ♥ aivan loistava :)

    VastaaPoista
  15. oi ihana banneri♥ ! sä vaa oot nii yyber söötti että että:D voisiksä tehä video postausta lähipäivinä? ois nii jepaaa kulla siu ääntä taas:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voisin joo lähiaikoin tehä :) ja kiitos paljon :)

      Poista
  16. Toi bandana on söpö :3 ja loistava blogi muutenkin, hehe :D

    http://guabk.blogspot.fi/

    VastaaPoista