maanantai 4. kesäkuuta 2012

Kesätucca

Lauantaina Tiinalla ollessani mä rakastuin sen lutusiin karvapalleroihin. En puhu nyt Tiinan alapääkarvoituksesta, vaan tarkotan sen koiria. En malttanu pitää näppejäni irti niistä söpöläisistä ja mä silittelin ja lässytin niille suurinpiirtein koko illan. Mulle ei tullu mitään pahempia allergiaoireitakaan niistä hauveleista, koska ne on villakoiria ja ainakin mun käsittääkseni toi kyseinen koirarotu ei allergisoi niin paljon, ku jotku muut.
Mun haave on ollu pienestä asti saada oma koira. Olis niin ihanaa saapua kotiin, kun ovella ois aina vastassa joku häntää heiluttava nappisilmä. Maybe someday...

Ja minä urpo en sit osaa olla käsittelemättä hiuksiani. Eilen hengailin Anitan kanssa ja mä sain päähänpiston, että leikataan mun hiukset. No, tuumasta toimeen ja pistettiin pikku kotikampaamo pystyyn. Oon ihan tyytyväinen tähän lopputulokseen. Eli nää on sellaset päältä pidemmät ja muualta siilit.  Ja toisaalta ehkä ihan hyväkin, että mun tukkaa tuli vähän kynittyä, koska se oli niin kärsiny kaikista mun rääkkäyksistä. Suurimmat osat huonokuntosista hiuksista saatiin pois ja se vaaleenpunasuuskin lähti melkein kokonaan veke. Kyllä se vähän vielä näkyy, muttei paljon. Vielä yhen kerran kun blondaan, ni se on siinä. Kiitoksia vaan paljon Anitalle, oot loistava kampaaja. :)





Mikä on teidän mielipiteenne armaat lukijani? 

ps. alkaaks nää mun hiushöpötykset jo ärsyttää? :D


29 kommenttia:

  1. Ei ne ärsytä ja kiva tukka :)

    VastaaPoista
  2. no ei todellakaan ärsytä :)
    ja ihanat hiukset <3 :)

    VastaaPoista
  3. Itse pidän tosi paljon noista sun hiuksistas ja ne sopii sulle tosi hyvin (; <3 taisin jopa rakastua sun hiuksiin (`: ja noi sun lävistykset <3 Jussi sää oot vaan niin söpö :3 <3

    VastaaPoista
  4. Ei ärsytä! :) Sulla on ihanat hiukset ja oot muutenki ihana<3 :)
    Ja noi koirat on söpöjä :)

    VastaaPoista
  5. Ei oikee sovi nuo hiukset, suorastaan aika rumat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ketä vittu kiinnostaa sun kommenttis? O.o

      Poista
    2. no kiitos mielipiteestä kumminkin. :D

      Poista
  6. laita tänne se video minkä oot joskus tehny ton anitan kans :D se "we're in this together ,best friends forever ,isnt't that clever, well whatever" hahahah niiiiin paras!! :DDd ja sit se mis lauloit jostai ankkalammesta.. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öö emmä sitä oo anitan kans tehny? :D vaa leenan :D eikä mul ees oo niit videoit enää.. mut muutenkyl oisin voinu laittaa :D

      Poista
    2. voieiii!!1:(((( no tee uus samalaine!:DD

      Poista
  7. Tee noist videopostaus tai jtn? :)

    VastaaPoista
  8. Must noi sun hiukset on mielettömän suloset ja sopii sulle hyvi (:

    VastaaPoista
  9. pussaileks sä iha muuten vaa kavereitas vai oliks siinä kampin hissis kuvatus videos sun tyttöystävä? :DD
    söpö oot ja hiukses on ihanatc:

    VastaaPoista
  10. Kiva postaus.Noi uuet hiukset on tosi kivat! Ihanat koira ja ihana sinä <3 . PS. katso sähköpostisi =)

    VastaaPoista
  11. hihih meil on kaks villakoiraa, ja itelläni on paha allergia, mutten saa niist mitää allergiaa (: jos joskus hankit koirat, hanki villakoira (; ! & noi hiukset on ihanat, ja muutenki oot syötävän sulone c: ! tsihih, on just kivaku teet tällasii 'hiuspostauksii' (; ! pus, hyvää jatkoo sulle <3 !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aw kiitos paljon! :) ja hyvii jatkoi sullekki!

      Poista
    2. Siulla on Jussi ihanat hiukset ja ne sopii siulle hyvin :)!

      Poista
  12. tukkas on aika jännä ja älä väännä sitä suuta joka kuvassa siin mieles noloi kuvii : D

    VastaaPoista
  13. Ketä nyt muka sun hiushöpinäs ärsyttäisi? Sehän on just söpöö <3
    Mutta noi hiukset on kyllä tosi kivat, emt, ehkä ne oli ennen vielä paremmat, mutta uudet asiat on vaan hyvästä! :D Ja ainakin ne on tällä hetkellä vaaleat. Sulle sopii mun mielestä vaaleat hiukset parhaiten ^^

    VastaaPoista