maanantai 25. kesäkuuta 2012

Jussin jussi

Sunnuntai. Mä palasin väsyneenä takasin mun siskolle ja mun olo oli tosi likanen ja mun koko keho ja vaatteet hais ihan hyttysmyrkyltä.
Eli siis olin juhannuksen jossain Hämeenlinnan lähellä Leenan mökillä ja menoa ja meininkiä riitti. Valvottiin yöt aina auringon nousuun saakka ja ainakin mun vatsalihakset sai kunnon treenit siitä vedet silmissä nauramisesta. Tottakai me Suomen kesän mukaisesti grillailtiin, uitiin ja saunottiin. Oma juhannuskokkokin tehtiin, mutta se ei palanu ihan niinku me odotettiin. Vähän vaan säälittävästi liekehti.
Meijän seurana oli myös Leenan kaks maailman söpöintä koiraa, enkä mä malttanu jättää niitä rauhaan, kun ne oli niin ihania.

Mökiiiil 22.-24._12 091 Mökiiiil 22.-24._12 090 Mökiiiil 22.-24._12 046

Kyllä maistukin sit hyvin uni eilen illalla. Sitä univelkaa kun tuli siellä mökillä kerättyä. Ja must tuntuu, että mä raavin koko loppukesän näitä hyttysenpuremia, joita mun koko vartalo on täynnä. Niitä on suunnilleen sama määrä kun hiuksia päässä.

Tää kuvamateriaali jäi nyt vähän lyhyeks, koska mä unohdin ottaa kameran mukaan. Ja voi että sitä vitutuksen määrää, kun huomasin sen puuttuvan matkatavaroistani.

Ja tänään mun reissailu jatkuu jälleen. Mun olis tarkotus köröttää Intercity-junalla kohti Lappeenrantaa. Oli kyl kaikinpuolin mahtava juhannus! :)

11 kommenttia:

  1. ketään ei kiinnosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 376 ihmistä ainakin on kiinnostunu :)

      Poista
    2. kyl kiinnostaa!

      Poista
  2. vitut imekää kyrpää hintit! en oo homoutta vastaa mut jussi o homo, puutteellinen homo

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Ihana koiria! Minkä rotunen toi pienempi on? tiiätkö..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en kyl itseasias tiiä. Mut söpöjä noi tosiaan on ku mitkä!! :)

      Poista
    2. Jep söpöjä on! mulla on tollanen saman rotunen koira ku toi pieni :)

      Poista
  5. Kerrankin oot ollu Hämeenlinnan likellä-ja minä en oo ollu lähelläkään. Murrr... :/

    VastaaPoista