maanantai 18. kesäkuuta 2012

Että sellanen viikonloppu

Tossahan toi viikonloppu hurahti. Perjantaina mä hengailin Sannan kans niillä. Datailtiin, syötiin jätskiä, leikittiin kissojen kans ja kaikkee muuta perus-chillailuu. Tosin oltaishan me voitu ulkonakin olla, kun sääkin oli tosi lämmin ja aurinkoinen, mut ei me oikeen keksitty mitään tekemistä, niin mentiin sitte sinne Sannalle.

Lauantaina mä sen sijaan istuin ulkona koko illan. Tiinan kans suunnattiin Kaisaniemen puistoon istuskelemaan. Siel oli joku festari tai joku semmonen, iso esiintymislava ja livemusiikkia. Me istuttiin siellä ihmisiä täynnä olevalla nurmikolla kuunnellen, kun Hector laulo ikivihreitään. Muita esiintyjiä me ei sit tiedettykkään.
Kieltämättä oli kyl tosi hauska ilta, vaikka mulla kävikin pieni äksidentti mun puhelimen kans, ja sain sen toimimaan vasta seuraavana aamuna. Tiina oot aika ihku ♥

IMG_1477
tollanen ihme kulkue tuli vähän esittämään meille jotain muhholo-huhholo-musaa.
IMG_1666

IMG_1829


sunnuntaina mun oma biologinen kello herätti mut jo joskus puolen yheksän hujakoilla, mikä on tosi outoa, koska yleensä mulla on tapana nukkua vähintään sinne puoleenpäivään saakka.
Päivemmällä kävin vielä kyläilemässä Anitan luona, kunnes mun juna lähti kuuden jälkeen takasin Lappeenrantaan.

aaar
Illalla saavuttuani tänne Lappeenrannan ihmeelliseen maailmaan, näin Emiliaa vielä pari tuntia. Käytiin valintatalossa ostamassa liikaa herkkuja ja mentiin tyhjään puistoon spurguilemaan.

IMG_2036
IMG_2035
 Mul kauheen huono omatunto, koska oon nyt taas viimeaikoina vetäny kaikenmaailman kaloripommeja enemmänku laki sallii. No onneks mä sentään oon alottanu (tai ainaki yrittäny alottaa) ton lenkkeilyn, niin kulutanpahan sit ees jotain.

Ps. Jee koht on juhannus!


10 kommenttia:

  1. maaaaaaahtava portaus taas kerran ! <:
    & et saa olla noi sulone ):
    mutkiitos täst ! (:

    VastaaPoista
  2. vitsi tää sun blogi o hyvä! Tee joku kiva videopostaus?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) tulossa on jossain vaiheessa taas vlogia

      Poista
  3. moitaass :33 millon tulee uus videopostaus? Mä en vaan yksinkertaisesti voi tajuta mite voit olla nii hauska? :D

    VastaaPoista