lauantai 2. kesäkuuta 2012

ai heit mai heer

Eilen kävin ekaa kertaa elämässäni Ikeassa. Sinänsä aika kumma juttu, että toi oli vasta mun ensimmäinen kerta, oonhan mä kuitenkin asunu koko elämäni pääkaupunkiseudulla. En mä siihen mitään järkevää syytä keksi, että miksen mä ole kyseisessä putiikissa käyny. Toisaalta, oonko mä menettäny mitään?
Mutta siis mulla ei ollu aikomustakaan ostaa mitään, kunhan  kävelin Sannan perässä ja kannoin sen ostoksia. Koe-istuttiin monet sängyt ja sohvat, mutta ei Sanna haalinu käsiinsä muuta kun lakanoita.


Ja tää mun hiusoperaatio kusi jo toistamiseen! Ostin blondin värin ja värjäystulos oliki sit tälläkertaa vaaleenpunanen ja osittain kellertävän blondi... Perkele!

 Tässä sit jonkun aikaa ollaan pääsiäistipu-lookissa. Toivotaan, että mä saan mahollisimman pian tän mun ulkonäön normalisoitumaan. Vaalennusta vaan kehiin, kärsikää hiusparat! Mä siis palaan takas tohon blondiin, se on ehkä eniten se mun juttu. Ja sitten kun oon saanu tän hiusprojektin päätökseen, pidän kyllä pitkän hiustenvärjäyslakon.


Nyt just pölähdin tänne Tiinan luo. Täällä me vietetään iltaa, kun ulkona ei oo mikään maailman mahtavin sää.


Ja hei mitä helvettiä?!?!? Miten mulla voi olla yli kolmesataa lukijaa?! Tää ei oo todellista! Kiitos teille kaikille äärimmäisen paljon, ootte ihkui ♥!


26 kommenttia:

  1. :D kivat noi hiukset jaa oooks bbi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei luuletko etten tiiä kuka ooot? :D:D:D

      Poista
    2. miekii tahon tietää ookko nää bi seksuaali? (:

      Poista
  2. Ei suakeli! Oot oikeesti helvetin komee ilman laitettuja kulmia! :D Eikä oo sarkasmia...

    VastaaPoista
  3. moihhh oot ihQQQ :D

    VastaaPoista
  4. hyi vittu oot helveti ruma! jos mä oisi sä nii mäki vihaisin mun hiuksii 3<3<3<33<3<3<33 tapa ittes

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitä vittua selität

      Poista
    2. mietin samaa (:

      Poista
  5. EN KESTÄ!!! oot niiin lutunen ;);)

    VastaaPoista
  6. u are so cutie ! :3

    VastaaPoista
  7. aww oot söpö (::

    VastaaPoista
  8. hihii mullaki epäonnistu hiustenvärjäys --> ruskeet piti tulla, mutta mitenkäs hiukseni ovatkin punaiset o____OOO

    VastaaPoista
  9. Jussi oot ihana <3 Odotan aina ihan innolla että "onkos se jussi nyt postannut?" kun näitä on vaan niin ihana lukea <3 mutta harmi toi hiustenvärjäys :c

    VastaaPoista
  10. aww sä oot nii sulonen (: ♥

    VastaaPoista
  11. toi hiusten väri on tavallaan aika kiva.. :D en vaan tiiä sopiiko ihan sun tyyliin (jos nyt näiden postausten perusteella sun tyyliä yhtään tiedän?).

    VastaaPoista
  12. awaww oot sulonen (: ♥
    jahei noi sun hiukset on nii tuitui ;3 ♥

    VastaaPoista