keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Herkkä poika

Mitäs mulle, eilen hypin riemusta katossa, kun kuulin että maailmankaikkeuden mahtavin naislaulaja, Lady Gaga saapuu Suomeen elokuussa. Liput sinne tulee myyntiin ens maanantaina, ja omani mä aion hankkia vaikka henkeni kaupalla. Käytiin myös mun rakkaan ystävän kans kattomassa Titanic ja kyllähän siinä muutama kyynel silmäkulmasta vierähti, mutta onneks kukaan ei nähny (ainakaan toivottavasti), kun mun naamaa koristi ne epämukavat 3D-lasit.
Mä itken tosi herkästi elokuvissa ja tv-sarjoissa, mikä on toisaalta outoa, koska tosielämässä mä itken harvoin. En edes muista millon olisin viimeks tirauttanu kyyneleen jostain oikeesta syystä.


Haluun viel kiittää teitä, jotka kehutte mua ja mun blogia, ootte äärettömän ihania ja mä aina piristyn kun luen teijän kommentteja.
Mutta silti kun mä katon peilistä, mun on vaikee nähä se sama ihminen, joka saa positiivista palautetta ja jossa on edes jotain mistä muut ihmiset pitää. Mun itsetunto on ollu heikko suunnilleen koko mun nuoruuden ja sen takia mun on vaikee löytää hyviä puolia itestäni. Mut kaikki aikanaan.
Ja tää ei  tarkota sitä, että mun itsetunto romahtaa ja meen vessaan viltämään ranteeni auki jos joku energiajuomia lipittelevä kakara tulee haukkumaan mut pystyyn. Mulle saa myös antaa kriitiikkiä.

Ps. Oon ihan koukuttunu Ruotsin tän vuoden euroviisubiisiin! :D 

36 kommenttia:

  1. tän vuoden ruotsin euroviisubiisi on aivan loistava :) vaikka on aina ollu tommosia jumputijum biisejä.

    VastaaPoista
  2. ÄÄä ihana♥ Eikä me sua turhaa kehuta, oot vaan ihan mahtava ihminen! Usko vaa:) Ja ne jotka haukkuu on vaaa jotai säälittävii, jotka yrittää parantaa omaa itsetuntoo haukkumal muita. Oot ihanin pus♥

    VastaaPoista
  3. oot tän blogin perusteel ainaki mahtavan persoonalline ihmine ! :) jatka samaa mallii !!! :) <3

    http://fashion--and--me.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Mikäköhä muhun on vaikuttanut, mutta arvostan sua jotenkin paljon enemmän :D Ekaks olin sillee et voi vittu mikä tyyppi, mut nyt vaikutat tosi mielenkiintoselta! Ehkä niitten videopostausten takia, puhut ihan eri tavalla, mitä oon tottunut kuulemaan :D t. Oulun murretta sönkkäävä

    VastaaPoista
  5. oot upea muista se!

    VastaaPoista
  6. Ei kukaan suo turhaan kehu! Ite pidän siitä että jos suo vituttaa sä sanot sen. Itelläkään ei nyt oikeen mikään parhain itsetunto ole mutta kyllä se pikkuhiljaa paranee :)

    Ekaks olin ihan wtf onks tää joku pila :o mutta koska mulla on tälläinen "avara mieli" projekti niin aattelin lukee lisää. Nyt oon ihan in love sun blogiin :) Jatka samaan malliin! sä oot monelle idoli !

    VastaaPoista
  7. Jussi oot paras ja sun blogi on ihana!<3:) ei niist säälittävist dissaajist kannata välittää ne on vaa helvetin kateellisii;)

    VastaaPoista
  8. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. oon kans koukuttunu siihe ruotsin euroviisubiisii ! :PP soi mun pääs kokoajan! oot niin persoonallinen ja ainutlaatunen ihminen, ja kukaa ei oo täydellinen,kaikil on välil itsetunnos parantamista. :) saat olla vaa ylpee ittestäs ku oot noin ihana ihminen!! ♥

    VastaaPoista
  10. jussi sua iha aiheesta kehutaan! oot aito ja kaikee :-) älä turhaan anna haukkujien vaikuttaa suhun, keskity enemmän näihin kehuviin kommenntteihin ♥

    VastaaPoista
  11. Siis iih tosi ihana.. Jee joku homopoika joka itkee nalle puhia.. Miettikää ennenku kommentoitte noin mielisairaalle eläimelle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattais miettii ite ennen ku paljastat ittes lukemalla sen sun nimittävän "nalle puhia itkevän homopojan" blogia.. Ootko pikkasen tekopyhä?? Ei oo pakko lukee jos ei tykkää erilaisista, aidoista ja persoonallisista ihmisistä..
      Jussi oot ihana ja muista se! ♥

      Poista
    2. Oikeesti toi kuka vittu haukku Jussin pystyy niin vittu vois ottaa sen peilin kätee ja miettii sitä omaa itsetuntoa vitun kaapissa asuva tekopyhä!! OIkeesti :o

      Poista
  12. oot just täydellinen tollasena ku oot, muista se ♥ c:
    oot ihan mahtava jajajajjajajaja ihana (;(; ♥
    rakastan sua jussi ♥ (:(;;;;;

    VastaaPoista
  13. iso kiitos ja halaus teille kaikille! ♥

    VastaaPoista
  14. Oot just täydellinen tuollasenaan kuin mitä nyt oot ♥

    VastaaPoista
  15. Itsehän en tunne sua henk.koht mut mitä tätä sun blogii lukenu nii sussa on asennetta! Ja mitä mä oon mielt nii elämäs ei pärjää ilman kunnon asennetta! Däts the main thing!

    VastaaPoista
  16. Oaaa,tuolla joku jo sanoikin ettei myö säälistä kehuta !
    Vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä, mut huomaan samalla ko luen siun blgia (vakkarikyylä kun olen :)) että on paljo sellasii asoita joista et pidä muissa ihmisissä. Just esim. se, että et pidä ihmisistä jotka tule ruikuttamaa et juo liikaa tms. ni itehä oon just sellane ihmine, joka puuttuu toiten asioihi, varsiki päihteiden käyttöö tms. Mut SILTI luen ai mielenkiinnolla siun uusimmat postaukset ja ehkä just sen takia ko oot iha eilaine ihmine ko mie, ni kuulee paljo mielipiteitä täysin eri kantilta ko ite ajattelee.
    Tulipas diipadaapa viesti, mut pääasia oli se, et vaikutat ainaki tosi mukavalta ja mielenkiintoselta ihmiseltä ja taidampa siis jatkaa bogis kyyläilyä ! :3<3

    VastaaPoista
  17. Kyllä näkee, että vaan anonyymit "homot on ihQ" -teinit käy täällä sua kehumassa. Me, jotka tiietään sut netin ulkopuolella tiietään kyllä, että sä et tosiaan ole ihana :--D Vetele vaa niitä ranteita auki jatkossakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, tuokaan säälittävä pelle ei uskalla tulla omalla nimellään antamaan palautetta. :)

      Poista
    2. ^samaa mieltä alemman anonyymin kanssa, niin säälittävää että huh. :)

      Poista
  18. mooi jussi :):)
    oikeesti, sä oot ihan mahtava persoona ! :Ddd
    sä oot nii mahtava esimerkki nii monelle nuorelle et pitää vaa uskaltaa olla oma ittensä ! <:
    harva ihminen uskaltaa olla oma ittensä, mut sä uskallat ! ;)
    sun kaltasii pitäis olla enemmä, vaikken tunnekkaa sua, mut sun videoitten & sun blogin perusteel haluisin tuntee ! ;)
    no jotka haukkuu, älä välitä niistä ! oot just hyvä tollasena ku oot !
    hahah, repesin sille kohalle sun videos 'mul tulee rimmelist iha mielee gimmel, se bändi' :D:Ddd hah, oot vaa nii ihana :):)
    eimulmuuta & hyvää jatkoo sulle jussi <; <3<3

    VastaaPoista
  19. AAh ihana toi kuva tuolla ylhäällä :>

    VastaaPoista
  20. Jussi oot paras sun blogis on oikeesti varmaan ainut blogi mitä oon lukenu!! :-)

    VastaaPoista
  21. ääää oot ihana! en tunne sua henk. koht, mut oon saanu sust hyvän kuvan blogin perusteel ja vaikutat tosi kivalt :) oot oikeesti just hyvä sellasen ku oot, oot oma ittes vaik porukka haukkuu sua yms. itelläni on kans huono itsetunto ja ihailen sua siit et pystyt olee sellanen ku oikeesti oot etkä esitä mitää muuta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos sulle hei tosi paljon! :-) pitää olla vaa oma ittensä eikä välittää muista. cuz you were born this way baby!

      Poista
  22. vitsi että ois mahtavaa saada sunlainen frendi! vaikutat niin kivalta persoonalta ja sun blogis on yksinkertaisesti paras! c:

    VastaaPoista