sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Teinit kapinoi

Viime maanantaina mä lähin ulos iltaruuan jälkeen, niinku täällä mun laitoksessa on sääntönä. Siinä illan aikana mulle ja mun kaverille tuli idea, että lähetään molemmat hatkoille. No niinhän me sit tehtiin, eikä vastattu kenenkään puheluihin tai viesteihin. Seuraavana päivänä saatiinki jo tietää, että molemmista on tehty katoamisilmotus ja poliisit on perässä. Meillä ei ollu oikeestaan mitään kummempaa syytä karata, kunhan haluttiin vaan vähän jännitystä elämään. Se tunne vatsan pohjassa, kun siirryttiin paikasta toiseen ja varottiin ettei vastaan tuu poliisit tai joku muu meitä etsivä henkilö, oli jännittävää ja kauheeta, mutta samalla myös niin hauskaa.

Keskiviikko-iltana palattiin sit molemmat omiin osotteisiimme, koska ei löytyny enää sellast kunnon paikkaa missä yöpyä. Eli oltiin siis kaks yötä muilla mailla vierahilla. Aika lyhyt aika, mutta voin sanoo, että jos ois ollu vielä jotain paikkoja, niin oltais varmasti edelleen kateissa.


   Sillon illalla yhentoist aikaan, ku tulin takas tänne mun laitokseen, menin suoraan nukkumaan ja aamulla heräsin sit siihen, kun ohjaaja tulee mun huoneeseen ja sanoo, että "nouse ylös, me viedään sut nyt huumeseuloihin."
Epäiltiin siis, että mä olisin mun hatkareissun aikana käyttäny jotain aineita. Sairaalan päivystykseenhän mut sit vietiin ja siellä mulle annettiin purkki, johon mun oli tehtävä virtsanäyte. Oli siis aika kusiset paikat, kirjaimellisesti :D. No sen testin tulos oli sit negatiivinen, eli turhaan epäilivät. Lisäks lääkäri arvioi mun mielentilan ja onneks vältyin sentään osastolta ja muulta paskalta.

Eli loppupeleissä rangaistukseks mulle rapsahti siis viiden päivän aresti ja kolmen päivän konekielto, joten sen takia mä postaan vasta nyt.

Mutta hauskaa oli ja hetkeekään en kadu! :)

44 kommenttia:

  1. sä oot vitun tyhmä

    VastaaPoista
  2. Oltiin hädissämme kun et postannu niin pitkään aikaan! Mut hyvä stoori. Vituttaa aina kun saat arestii, koita jaksaa! Onneks konekielto loppu jo:)!

    T. Kaksi tyttöä Joutsenosta

    VastaaPoista
  3. oot hirveen rohkee! mä ite oon suunnitellu kans karata mut en vaa uskalla:D yövyittekö siis jollaki kaverilla vai ulkosalla vai jollekki randomile menitte? XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hirveen rohkee????++ mee hoitoo

      Poista
    2. siis ihan sisäpaikat meil kyl oli.. :D en viitti enempää kertoo ku noi mun laitoksen ohjaajat lukee tätä mun blogii.. :D

      Poista
  4. Vittu ne on just tommosii, et heti epäilee kaikkee :D Varmaa kohta ottaa HIV testitki :D no mutta siis ootko sää päivittäin laitokseks? Haluisitko pois sieltä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon joo päivittäin, paitsi käyn joka toinen viikonloppu kotilomilla. ja hei todellaki haluisin pois!! :D kuka nyt tääl haluis olla? :D

      Poista
  5. Sun hiukset on ihanat tosa kuvasa, pidä tommoset :))

    VastaaPoista
  6. Todellaki teinit.. Nauran tein fail-hatkoille, säälittävää oikeesti olla kaks vaivasta päivää hurjilla hatkoilla ::D:D:D:D:DD:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D tiiän, ollaa aika noloi! ;) :D:D

      Poista
  7. äääääääääää oot sulone ♥ (; love u :D:D tää sun blogi on ihana, iha erillane ku kaikki muut, rakastan ♥♥

    VastaaPoista
  8. tee seuraavaks videopostaustt ! (: ihana blogi jussi <3

    VastaaPoista
  9. vähänkö rohkeeta olla noin omanlaine :) oon kattonu sun videoita youtubest ja kaikki haukkuu sua homoks mut toi on niin hienoo ku oot noin rohkee ja iha oma ittes etkä välitä dissaajist ! :)

    VastaaPoista
  10. missä laitoksessa sie oot:/ja miks?

    VastaaPoista
  11. siis vähänx siistii! olla tollanen onneton kakara joka tuhlaa veronmaksajien rahoja koska on niin rohkeeta ja coolia karata jostain laitoksesta :DD onneksi olkoon, sulla on edessä varmaan todella loistava tulevaisuus :) <3

    VastaaPoista
  12. Oothan sä omalaatunen, täytyy sanoa. Mutta ootko oma itses? Tsemppiä elämään, jos jättäisit sen alkomahoolin vähän vähemmälle! (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä mä koen että ihan oma itseni oon :) ja kiitos!

      Poista
  13. Hmm, en ymmärrä mitä ihailtavaa tuossa karkaamisessa on. Miks sellasella pitää hakea huomiota? Tai ylipäätänsä jollain nettivideoilla, joissa ei ole järkeä. Ei sillä, etteikö olisi hienoa, että uskallat olla omanlaisesi. Vaikutat vain aika teennäiseltä. Se tosin saattaa johtua siitä, että olet noin nuori ja haluat näyttää ja todistella (hieman liikaakin) muille jotakin. Tämän viestin tarkoitus ei ole hakkua sua tai mitään, vaikka siltä kuulostaakin, vaan pistää sut ja muut miettimään hieman käytöstään niin netissä, kuin tosi elämässä. Kannattaisi miettiä mitä itsestään julkaisee nettiin. Sehän ei nimittäin sieltä koskaan katoa ja joillakin asioilla voi olla negatiivisia vaikutuksia tulevaisuuteen (esim. työn saanti jne).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täysin samaa mieltä.

      Poista
    2. en kyl oo omast mielestäni teennäinen,enkä yritä todistella kellekkään mitään. ja omapahan on elämäni. mut kiitos palautteesta kuitenki! :)

      Poista
    3. Noinhan ne teinit justii aattelee "omapa on elämäni". No, toivottavasti ei myöhemmin kaduta mitä kaikkea noloa on tullu tehtyä ;)

      Poista
  14. löysin tän sun blogin tänään, ja luin sitte kaikki postaukset tähä tylsyyteeni. en oo ikinä ennen kommentoinu kenenkään blogia, mutta mun on pakko sanoa että oot tosi rohkee ihmisenä, ja se että uskallat olla omanlaises! oon oikeesti melkeen kateellinen sulle D: muthei, sait just uuden lukijan lisää, ja tsemppii sulle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. piristit mun päivää! kiitos paljon! <3

      Poista
  15. herranjumala jussi ku sä oot niin omanlainen ja erillainen kuin muut, oot noin vitun teennäinen rumilus<3

    VastaaPoista
  16. jussi oot ihku <3
    oon just ruvennu seuraa sun blogii, postaa useemmi! :)
    t. summerboy

    ps. toinen tyttö jotsenosta esitteli mulle sun blogin ;)

    VastaaPoista
  17. iha näi ittekki laitos kakarana osan sanoo että se hatkaaminen on useinki johtanu seuloihin sun muihin myös osasto päiviin! Ittekki hatkaillu ja muistan sen tunteen omalta osalta matkat kesti viikon kaks ja ei se aina oo itn veronmaksajien rahojen tuhlausta ei siellä kukaan oo oikeeesti vapaasta tahosta !! Se on ihan satavarmaa!!

    VastaaPoista
  18. mä löysin sun blogin tänää, tää on iha huippu!! pakko on ollu lukee sun melkeee kaikki postaukset!! :--) sä oot muute hyvännnäköne=) varsinki sun hiukset, rakastuin niihi (=

    VastaaPoista
  19. Elämää tarvitaa jännitystä tavalla tai toisella. Oli sit järkevää tai ei. Ja mielummi katuu tyhmyyksiä ku suree tekemättä jättämisiä, tää on miun mielipide. Miut vaa inhottaa ku ihmisten pitää arvostella toisten tekemisä.

    Luen ensimmäistä kertaa siun blogia ja tykkään kovin!! älä missää nimessä lopeta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oot oikeessa :) ja isot kiitokset sulle! (:

      Poista
  20. ÄrÄrÄr tykkään lukee sun juttui ne on niinn aaWWW <3

    VastaaPoista
  21. aloin seuraa sun blogii tänää ja ihan sika hyvä blogi sulla !
    ihanaa ku uskallat olla oma ittes :3 arvostan sitä ihmisessä tosi paljon (=
    älä välitä mitä muut sanoo (= ihanan rohkea olet <3

    VastaaPoista