maanantai 12. maaliskuuta 2012

Perse kipee

Hei ihanaa! Tää helvetti on jo melkein ohi, sään pitäis alkaa lämpenee täs lähiaikoina ihan kunnolla, mikäli noihin otsikoihin on luottamista. Kesä lähestyy! :) Tällä hetkellä mua ei haittais yhtään, vaikka tuolla ois kadut täynnä loskapaskaa, pääasia et kevät tulee ja vauhdilla. Okei, no en mä tullu tänne puhumaan pelkästään säästä. Mitäs mulle nyt kuuluu? Oon tehny viimeaikoina aika kummallisii juttuja, esim. kuunneltiin yks päivä mun kaverin kans hengellisii lauluja ja luettiin runoja. Joo älkää kysykö :D Myös hissiin on jääty jumiin ja riidelty S-marketin myyjän kanssa. Viikonloppu vierähtiki sit kotilomilla ja mä muun muassa lävistin mun kaverin nenän ja kaaduin perseelleen alamäessä ja nyt mun häntäluuta koristaa kipee mustelma. Sellast settii tällä kertaa.

Ja hei apua siit on taas hirvee aika ku oon viimeks postaillu! Yritän nyt tihentää tätä tahtii.

Mun päivä pelastu tänään ku huomasin, että postilaatikkoon oli tullu mun Crazy Factorysta tilaamat korut. Meen nyt venyttää vähän korvii, heiheii!! :)

17 kommenttia:

  1. kiva venytys.. ;) milloi nährään?? Terv. se toinen jolla on vielä metukkaongelma... xP

    VastaaPoista
  2. Sun blogii on kiva lukee tulee vaan jotenkin hyvä fiilis siittä et joku uskaltaa avautua tälleen =)))

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. vitun pelle! sano yksikin hyvä syy miks jussin pitäis hirttää itsensä.. naurettavii kommenttei!

      Poista
    2. Sori on jo ikivanha postsis mut ajattelin kuiteski kommentoida. Elikkäs toi "narunjatkoks.." kommentti, mä ymmärsin sen ainaski sillai et liittyy lukijaks...:/ Taijan olla vähä outo... Ei tullu mieleenkää hirttäminen...

      Poista
  4. Pervo mieleni sanoi minulle miksi sinulla on perse kipeä ennen kuin luin postauksen 8DDD lul mua mutta ihanta venytykset mulla ei riittäs kärsivällisyys ja mun normireiätkin on korvissa umpeutuneet 8D

    VastaaPoista
  5. Näinköhä mä sut tänää stockal? ;D

    VastaaPoista
  6. mielenkiintone blogi ! :) postailisit vähä useemmi, käyn joka päivä kattoo oks tullu uutta postausta, mut viime aikoin on tullu vähä harvaa:<

    VastaaPoista
  7. apuaaa ! tää sun blogi on aivan ihana! oot niin aito. kadehdin.

    VastaaPoista